dinsdag 1 april 2014

Hanne 2.2

Ik heb dingen gedaan waarvan ik altijd gezegd heb dat ik ze nooit zou doen. Ik ben veranderd en heb mijn eigen taboes doorbroken. Toch ben ik eigenlijk nog steeds dezelfde, ik, maar dan versie twee punt nul. De wereld heeft een nieuwe glans gekregen en ik geniet. Er is dan ook geen ander leven wat ik op dit moment zou willen leven. Ik heb lieve vrienden en familie. Ik woon in een ontzettend fijne stad. Ik heb een baan waar ik met plezier naartoe ga. Ik surf! Ik leef!

De vrijheid en het geluk wat ik nu ervaar, zou iedereen moeten ervaren. Als dingen tegenzitten, tja, dan zitten ze even tegen, maar dat betekent nog niet dat je leven dan alleen nog bestaat uit nare dingen. Zie openingen, zie kansen, geniet van wat je wel hebt en kan.

Vandaag, 1 april, plaatste ik een post op mijn facebookpagina. Eigenlijk zou ik die post gewoon achterna moeten gaan:

"Een aantal mensen wisten het al... Maar vanavond stap ik het vliegtuig in om een nieuwe thuishaven op te bouwen in een land waar wel altijd golven staan. Mijn nieuwe adres zal ik tzt wel bekend maken zodra ik gesetteld ben. Keep the stoke alive!"

Helaas een grap... De reacties waren deels hilarisch, deels hartverwarmend. Wat zou het toch heerlijk zijn om alles zo achter me te kunnen laten en daar naartoe gaan waar ik denk het geluk te vinden. Mocht ik het daar niet vinden... Nederland loopt niet weg. Misschien moet ik dit toch maar ooit doen.

Er staan voor dit jaar nog een aantal bijzondere zaken in de sterren voor mij. Dingen die ervoor zullen zorgen dat ik nog meer een versie van mezelf wordt: Hanne 2.2



Geen opmerkingen:

Een reactie posten