vrijdag 12 juni 2015

Beautiful people

Ik kijk vanaf een bouwwerk om me heen en zie hoe de zon langzaam begint te verdwijnen. Voor mij deinen de mensen op blote voeten relaxed mee op de muziek van de band die er speelt. Ze stralen stuk voor stuk in een zweem van intens geluk.


De afgelopen dagen ben ik omringd geweest met alleen maar mooie mensen. Het is bizar hoe een bepaalde mindset kan zorgen voor dit effect. Ik verbaas me er dan ook steeds weer over en het maakt me gelukkig dat ik dit gevoel met de mensen hier delen mag. Een warme omarming, een intieme groet en oprechte interesse in de medemens. Het is iets bijzonders wat ik buiten de duinen, het strand en de zee maar bar weinig meer zie. 

Zijn we met zijn allen vergeten wat het is om gelukkig te zijn? Leven we met zijn allen te weinig in het hier en nu? Blijft haast ons beheersen tot de tijd ons inhaalt? Het zijn vragen die even door me heen gaan totdat de muziek weer tot me doordringt en ik terug gezogen word naar waar ik nu ben. Ik kan eindelijk weer zeggen dat ik gelukkig ben en dat me hier thuis voel. 

Ik klim weer naar beneden en voel het zand onder mijn voeten met elke stap dichter naar het podium en daar laat ik me meegaan in de muziek tussen alle mooie en stralende mensen…



Eenmaal thuis in mijn bedje lig ik wakker door de enorme lading aan positieve energie die door me heen stroomt. Met een heerlijk besef dat de komende dagen niet anders zullen zijn, hoor ik in gedachten  een van mijn lievelingsnummers…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten